Priekšpedejā diena latvijā

28. Jūnijs, 2007

Jā, es jau rīt lidošu uz Vāciju. Pedējā laikā tik daudz notika, ka man vienkārš nebija laiks, lai rakstītu blogā kautko … un ne tikai maz laiks, bet arī ideāls laiks (abās nozīmēs ;-)) un protams arī slinkums.

Tagad man arī ir maz laiks, man jāsavāk visas manta. Bet es tomēr cenšos turpināt rakstīt dažreiz šejā blogā, jo tas gads nebeigs Latvijā…interesantes pieredzes noteikt arī vēl notiks Vācijā. Un es tapāt jau sen planoju braukt atpakaļ uz Latviju. Ja Lieldienās nē, tad noteikt nakumā vasarā atkaļ būšu!!

8 Responses to “Priekšpedejā diena latvijā”

  1. Jona Says:

    Kāpēc?????? Es gribētu palikt … varbūt nerakstiju precizi…man jābrauc prom!! ;-)

  2. Renča Says:

    Lai veicās, Jons! Laimīgu mājupceļu.

  3. matīss Says:

    Laimīgu ceļu. Un raksti gan kautko šeit, tad neaizmirsīsi latviešu valodu.


  4. Somehow i missed the point. Probably lost in translation :) Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Crystallization.

  5. aivars Says:

    gaidam atpakaļ


  6. u9ad8u5c71u75c7u6559u80b2nu25a0 u9ad8u5049u5cf0 Click http://tu2s.in/searchll100830

  7. Ilmārs Says:

    Ko darīji Vācijā, esi atpakaļ vai paliki tur uz dzīvi?


Komentēt

