29.

29. Aprīlis, 2007

Šodien divos mēnešīs es jau atgriezīšos uz Vāciju. Es to gandrīz nevaru ticēt, bet tā ir. Es jutos ļoti divāni, es esmu bēdīgs, priecīgs, man ir arī bīšķin bail no tās, kas gaida. Es zinu, ka es daudzus draugus pēc tam vairs nerēdzēšu, vienalga vai es nu braukšu vēl reizi uz Latviju vai ne. Man būs tikai četras brivās nedēļas Vācijā, pēc tam sāks normala dzīve. Skola, darbs (ko es vēl mēklēju) bet arī draugi un ģimene.  Bet galvenais ir tas, ka es vēl gribētu palikt … vismaz vaserā.

3 Responses to “29.”

  1. koko Says:

    Nesatraucies – mūsdienās attālumi ir palikuši tik relatīvi, ka atbraukt ciemos uz pāris dienām nebūs problēmu. Ielec lidmašīnā un jau pēc 2 stundām Rīgā kādā krodziņā ar draugiem dzer alu ;)

  2. Autors Says:

    Kas jauns Vācijā ? Sen neesi dzirdēts. Pats arī drīzumā plānoju doties uz Berlīni…

  3. Aizdevējs Says:

    nu kā izdevās atrast darbu Vācijā?


Komentēt

