savs dators! ar ubuntu

15. Aprīlis, 2007

Jaa, man ir tagad savs dators, lai nebuutu striids ar viesbraalju.

Peec kaadaam problemaam, man tagad ir Ubuntu. Bet es gribeetu zinaat, vai ir iespeja izmantot latvieshu klaviatura kaa ar Windows XP (ar ko var rakstiit aa, ch, un taa taalaak)?

6 Responses to “savs dators! ar ubuntu”

  1. huh Says:

    vismaz agrāk tas bija aprakstīts iekš http://easylinux.info/wiki/Main_Page, nezinu kā tagad :)

  2. riexc Says:

    palasījos Tavu blogu… hmm, nav slikti, nemaz nav slikti:)
    tomēr, ja vēlies labi iemācīties valodu, tad iesaku palasīt kādu daiļliteratūras darbu. piem. Anšlavs Eglītis – Līgavu mednieki

    peace!

  3. Jona Says:

    @huh
    Jā, paldies, atrodu!

    @riexc
    Es vienmēr jau gribēju sākt lasīt gramātas, bet es esmu vienkārš ļoti sliņķi =) Es kādreiz meģināju lasīt un neko nesapratu un tālāk nelasīju. Bet es meģināšu vēlreiz!

  4. es zane Says:

    varbut vajag lasīt kādu bērnu grāmatu?!
    Vismaz es tā pašlaik taisos darīt, lai labāk apgūtu vacu valodu! Bērnu grāmatās ir vieglāka valoda un nav tik daudz sarežģītu vārdu!


Komentēt

