FCE examens

14. Marts, 2007

Piektdienā un sestdienā man bija FCE examens Angļu padomē un arī Reval Hotelā. Es to darīju, tāpēc ka es tik un tā to darītu Vācijā nakumā gadā, bet es domāju, tagad man ir vairāk laiks, nakumā gadā man būs jau daudz jāmācas. Es gandrīz esmu apmierināts, tomēr būtu varējis iet labāk.

Pēc tam es vēl gribētu iet ar draugu uz Skyline Baru, bet diemžel bārs vēl nebija vaļā. Tik un tā mums bija fantastiks skats un kautkad man tiešam būs jāiet uz turien.

5 Responses to “FCE examens”

  1. Shadowbird Says:

    Hē. Sīkas kļūdiņas ir, bet visādi citādi – latviski ļoti pareizs raksts. Nevaru vien beigt nobrīnīties, cik mežonīgā ātrumā tu tuvojies dzimuša latvieša rakstībai. :)

    Kļūdiņas (it kā daudz, bet tiešām ļoti maznozīmīgas):

    “Piektdien” un “sestdien”, bez “ā”
    “padomē un Reval”, “arī” nav vajadzīgs
    “darīju tāpēc, ka” – komats aiz “tāpēc”, nevis pirms
    “nākamgad” vai arī “nākmajā gadā”.
    “vairāk laika”, nevis “laiks”
    atkal “nākamgad” vai “nākmajā gadā”
    “es esmu gandrīz apmierināts”, vārdu kārtība
    “gribēju iet”, “gribētu” ir nākotnes plāni
    “kaut kad” – atsevišķi
    “turieni”, laikam drukas kļūda

  2. Jona Says:

    ev, es rakstīju gribētu iet, nevis gribēju ;-) bet paldies, es piemerām vispār nezināju, ka komats ir aiz “tāpēc” un to vienmēr rakstīju nepareizi :D

  3. Shadowbird Says:

    Tādā gadījumā es nesaprotu teikumu. “Pēc tam” liecina par piederību pie visas tās FCE padarīšanas, kas ir pagātne, “gribētu” ir nākotne, “nebija vaļā” – atkal pagātne. I confused. :)

  4. Jona Says:

    Ā … pareizi. Hm. Laikam vajadzēja rakstīt “būtu gribējis iet” (haetten gehen wollen)? nuja. tā ir vnk gramatika, ko es nezinu pareizi. es vnk rakstu to, kas varētu būt pareizi. :D :D

  5. Shadowbird Says:

    Jup, “būtu gribējis iet” ir parezi (gan kā tulkojums, gan gramatiski).


Komentēt

