Stasts par Danielu Reju

9. Marts, 2007

Vakar es atkaļ biju laimigais un dābiju biļeti izrādei “Stasts par Danielu Reju“.  Izrāde bija ļoti laba, man vislabāk patika no visām, kuras es esmu redzējis Latvijā (un istenībā jau varu teikt, ka es biju pusgadā Latvijā vairak reizes teatrī/operā neka visā mūžā). Es laikam klūsu kultūras cilvēks … tomēr tā izrāde vakar vairak bija uzjautrinājums nēka kultūra. Tiešam, sēn nesmu smiecijs (Ō, gramatika!) tik daudz. Tagad ir pedējas izrādes … es cenšos iet otru reizi, bet es to varu rekomendēt viesiem!

2 Responses to “Stasts par Danielu Reju”

  1. ghmm Says:

    Ja runā par tavu latviešu valodu, tad domaaju, ka sarunvalodas līmenī tev problēmu saprasties vairs nav! Būtu laiks domāt par to ko tu raksti! Ir tāda programma – Tildes Birojs, tur ir dažādi valodu rīki. Es pats to izmantoju, lai pārbaudītu pareizrakstību angļu vārdiem, kuriem esmu aizmirsis kādu burtu!

  2. Jona Says:

    Es to jau dažreiz izmantoju, bet es vienkārš esmu par slinķu, lai apskatītos visus vārdus ;-)


Komentēt

