Vista ir chicken!

13. Februāris, 2007

Izmanto Ubuntu.

Kaapec?

5 Responses to “Vista ir chicken!”

  1. mcenroy Says:

    un ko tu pats izmanto?

  2. martins Says:

    Sorry, tad labāk tomēr cālīti, bet vēl labāk XP. Ubuntu vēl tāds “zaļš” priekš manis.

  3. Jona Says:

    XP ir cita lieta. Man ir arī vēl XP mājās ((Vācijā) un te, Latvijā arī), bet es nenopirktu Vistu.

    Es “instalēju” manam tēvam Ubuntu un viņš to tiešam izmanto :-) Pats man ir Ubuntu & XP datorā.

    Es arī paņēmu Ubuntu diskus līdz uz Latviju, bet šeit es to nevaru vnk instalēt un sava datora man nav.

  4. kalcijs Says:

    es gan njemtu vistu.


Komentēt

