pirmā un laikam pedējā reize slēpot latvijā

6. Februāris, 2007

Man nāca prātā daudz labi virsraksti.

Vismaz nav kapsētā.

Dzīve ir kuce (nuja, angļu valodā tas skan labāk – life’s a bitch).

Ak, šodien tiešam nebija mana diena.

Rudenī, es braucu ar kvadrātciklu un nokritu. Rezultāts: ievainots cēlis, 3 dienas slimnīcā, 10 dienas mājās, 6 nedēļas nav sporta.

Šodien, es beidzot braucu slēpot ar skolu uz Žagarkalnu. Es jau braucu divas reizes ar sniegdēli Vācijā un man ļoti patika, tāpēc es to šodien arī paņēmu. Protams, kritu sākumā, bet nu, kas lēni nāk, tas labi nāk un pēc stundas es jau braucu labāk nekā es jebkad esmu braucis. Un tas bija ļoti jautri.

Vismaz līdz pusdienas pārtraukumu tas bija. Tad es realizēju, ka visa miesa sāp, bet labajais cēlis sāp spēciali. Simptomi ir tie paši kā pedējā reize. Rīt vai varbūt vēl šovakar braukšu uz slimnīcu. Tad redzēšu.

7 Responses to “pirmā un laikam pedējā reize slēpot latvijā”

  1. nombre Says:

    tava latviešu valoda ir spēcīgi uzlabojusies… ;)

  2. Jona Says:

    Paldies :) bet tagad es jau bija vairāk dienas latvijā, nekā vēl paliek … tad tā jābūt! ;-)

  3. mspam Says:

    prieks lasīt, cik ātri gan ir tavi panākumi :)

  4. Shadowbird Says:

    Ceru, ka ar celi viss būs kārtībā. Turies!

  5. Jana Says:

    Schon WIEDER im kranken Haus gewesen???? ne ne ne… was machst du bloss, Jonalein?! :D ;)

  6. Jona Says:

    Guck mal aufs Datum. Und so tragisch wars im Endeffekt gar nicht ;-)

  7. Jana Says:

    oh..ja…. *schaem* … hm…
    dann immmerhin nur einmal ;D


Komentēt

