Beidzot sniegs … daudz sniegs!

31. Janvāris, 2007

Jā, jau ir daudz sniegs. Bet nav neko, kas ir ārkārtīgs. Tik daudz sniegs mums Vācijā arī jau bija. Nu labi, tikai dašdašreiz …

Protams es ceru, ka vēl būs vairāk un vairāk.  Viens meters jau būtu forši. Kāds zina, vai tas varētu būt? Es to vispar nemaku noteikt.

Lai kas arī notiktu, es gribu slēpot! Es varēju braukt šodien ar skolu. Pirmdienā bija paziņojums skolā, tam, kurš grib, jāmaksa līdz otrdienai. Pirmdienā, man nebija naudu. Otrdienā, pirms skolai, es skrēju uz bankomatu un paņēmu naudu. Un kas tad?

Autobuss jau pilns. Brīvas vietas vairs nav.

Ah, čel. Vienkārš nepatīkams.

3 Responses to “Beidzot sniegs … daudz sniegs!”

  1. Shadowbird Says:

    “dašdašreiz” => “dažreiz”. Var lietot arī “daždažreiz”, kas iklausās forši, lai gan nav literāri (garmatiski, sintaktiski?) pareizi.

  2. 0nkulis Says:

    jā man arī patīk šis jaunvārds “daždažreiz”

  3. Jona Says:

    Es jau domāju, ka tas nav īsts vārds, vai vēl viens jaunvārds. Bet es to tulkoju no vācu (sarun)valodas un man arī likās, ka tas izklausās labi :D

    Un man vajadzēja zināt, ka to jāraksta ar “ž”. Vienkārš nedomāju ;-)


Komentēt

