latviešu mūzika

23. Janvāris, 2007

Kādreiz man par to jāstāsta: Man ļoti patīk mūzikas kūltura Latvija. Ļoti daudz grupas, daudz ir laikam nepazīstamas (vai vismaz salīdzinot ar Vāciju nav tik pazīstamas), bet viņas tāpat vien spēlē klubos, es varu dzirdēt vispar daudz arī radio un tā tālāk. Daudz dziesma ir arī latviešu valodā, tas man arī patīk, protams.

Draugiem.lv ir arī laba vieta, lai atrastu jaunas grupas. Vienkārš visas grupas ir Draugos un viniem ir tur dziesmas, kas visiem var klausities. Ģenial!

Vācijā ir arī labas nepazīstamas grupas, bet viniem vispar nav dziesmas radiofonā (radio spēle gandrīz tikai amerīku mūziku un ļoti rets popularu vācu mūziku) un tikai ja tu zinu, kur tev vajag mēklēt, tu vari atrast šo mūziku.

Ah un mans pēdejs atklājums: Panka nav miris – Tumors (raksts)

5 Responses to “latviešu mūzika”

  1. mcenroy Says:

    dažādībai paklausies arī [i]šalli[/i] un [i]svešos[/i] :)

  2. kariina Says:

    dažādībai paklausies arī skyforger. un enhet.

  3. Jona Says:

    Un kur to varu paklausīties? Man ļoti gribos!

  4. mcenroy Says:

    novelc no neta. dc++ pilns :)

  5. Jona Says:

    novelc no neta? ļauns … :D tikai ceru, ka es atrodīšu kautko, tāpēc ka es nezinu (daudz) grupas vārdus ;-)


Komentēt

