Operā: Burvju Flauta

7. Janvāris, 2007

Šodien es biju pirma reize Latvijas Nacionālā Operā ar manu viesģimeni. Mēs redzējām Burvju Flautu.

Un jā, ta drāma bija vācu valodā. Un gan, es tikai māz sapratu. Pirmas piecas minūtēs es nezināju kada valoda ta bija. Opera ir jau jautra, bet hm ….

Varbūt iesim labāk uz teātru nakuma reize.

2 Responses to “Operā: Burvju Flauta”

  1. Edgars Says:

    Daži labojumi:

    Šodien es ar savu viesģimeni pirmo reizi biju Latvijas Nacionālā Operā. Mēs redzējām Burvju Flautu.

    Un, jā, tā drāma bija vācu valodā. Un es tik maz sapratu. Pirmās piecas minūtes es nezināju kādā valodā tā bija. Opera ir jau jautra, bet hm ….

    Varbūt nakamā reizē labāk iesim uz teātri.

    //njā… kad es biju uz “Burvju flautu” es ar nesapratu, ko dzied… un es to norakstīju uz to, ka sen neesmu vācu valodu lietojis, bet laikam ne tur tā vaina būs bijusi.

  2. McEnroy Says:

    O, Burvju flauta ir brīnišķīga izrāde, man ļoti patika. Es gan to redzēju pirms pāris gadiem, bet bija super! Šo to saprast varēja, nav jau tik briesmīgi :)


Komentēt

