Brīvdienas laiks ir filmas laiks

5. Janvāris, 2007

Šodien (labāk es teicu vakar … jau 4:33, man jāiet gulēt) es esmu redzeijs manu pirmu krievu filmu, Vilku suns. Sapratu, bet jau bija grūti. Un ne, nav krievu valoda – subtitri. Man jau patika, un čel, ka Vācijā daudz krievu filmas vispār nav cinemās.

Bet es vispār eju ļoti bieži uz kino, daudz biežāk nēka es gaju Vācijā, tāpēc ka kino Latvijā ir vienkaršs lētāk. Brievdienās jau esmu redzejs Eragonu, Bābeli, Apokalipto un Vilku sunu. Apmeram četras reizes vairak nēka es ietu Vācijā.

Ah, un vēl grību iet uz Gada Cilvēku. Es klausījos,  ka filma ir laba.

6 Responses to “Brīvdienas laiks ir filmas laiks”

  1. Edgars Says:

    Atļaušos palabot ;)
    Brīvdienu laiks ir filmu laiks

    Šodien (labāk teikt – vakar… jau 4:33, man jāiet gulēt) es esmu redzējis savu pirmo krievu filmu – “Vilku suns”. Sapratu, bet bija jau grūti. (Un ne, nav krievu valoda – subtitri. Das habe ich nicht verstanden). Man jau patika, un žēl, ka Vācijā daudzas krievu filmas vispār nav kinoteātros.

    Bet es vispār ļoti bieži eju uz kino, daudz biežāk nekā es gāju Vācijā, tāpēc ka kino Latvijā ir vienkarši lētāks. Brievdienās jau esmu redzejs “Eragonu”, “Bābeli”, “Apokalipto” un “Vilku suni”. Apmēram četras reizes vairak nekā es ietu Vācijā.

    Ah, un vēl gribu iet uz “Gada cilvēku”. Es dzirdēju, ka filma ir laba.

  2. Jona Says:

    Wow, paldies :-)

  3. Piens Says:

    Cinemās pie mums sauc par Kino Teātriem ;)

  4. Jona Says:

    Nu jā, bet vai es vispār nevaru teikt tikai ‘kino’ vai ‘cinema’ (ka forumcinemas.lv ;-) ? Vai ta nav sarunvaloda?

  5. Edgars Says:

    sarunvalodā vārda “kinoteātris” vietā var lietot vārdu “kino”, bet “cinema” gan ne.

  6. Autors Says:

    Kādas filmas tagad skaties? Iesakiet filmu !


Komentēt

