Liecība

23. Decembris, 2006

Vakar, mēs dābijām mūsas liecības skolā. Es nevārēju ticēt, cik labi mana liecība ir, viedēja ir 6 komma 9. Divos priekšmetos man nav adzīmes, bet vispārējs, labākas adzīmes nēka man bija Vācijā. Dīvaini. Bet, ka visi klasesbiedri vienmēr teica, es esmu Vācietis un tāpēc ka man ir apmaiņa skolnieka papildatlīdzība.

Tomēr man pīlnigi vienālga, man nevajag dabūt adzīmes manai skolei Vācijā. Bet protams nav slikti!

Un ļoti svarīgāk: Brivdienās!!!

4 Responses to “Liecība”

  1. Papuass Says:

    jons, iespējams, ka tev noderēs – ja izmanto Mozilla Firefox 2, tad vari uzstādīt latviešu valodas pareizrakstības pārbaudītāju, lai pārbaudītu tekstus pirms publicēšanas. Iespējams, ka palīdzēs valodas apguvei.
    http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/extensions/latvie_scaron_u/latvie_scaron_u-0.7-fx+zm+tb.xpi

  2. Jona Says:

    Wow, foršs! Zināju, bet nezināju, ka tas pareizrakstības pārbaudītājs ir arī latviešu valodā! paldies ;-)

  3. 0nkulis Says:

    Nedaudz palaboju: ? šo to nesapratu, bet salīdzinoši OK ņemot vērā, ka daudzi, kas dzimuši Latvijā neprot pateikt pat pāris frāzes.

    Vakar skolā, mēs dabūjām mūsu liecības. Es nevarēju noticēt, ka man ir tik laba liecība, vidējā atzīme ir 6, komats, 9. Divos priekšmetos man nav atzīmes, bet vispārējs (?), labākas atzīmes nekā man bija Vācijā. Dīvaini. Bet, visi klasesbiedri vienmēr teica, ka es esmu vācietis un tāpēc man ir apmaiņas skolnieka papildatlīdzība (?).

    Tomēr man pilnīgi vienalga, man nevajag dabūt atzīmes manai skolai Vācijā. Bet protams nav slikti!

    Un pats svarīgākais: Brīvdienas!!!


  4. Ar tevi viss kārtībā. Saku kā ir ,. dont stress


Komentēt

