Rakstīt vēstules

18. Decembris, 2006

Svēstdienā, es esmu satiks (pareizi?) ar citu vācu apmaiņa skolnieku. Mūsu uzdevumi: Rakstīt vēstules. Un tas bija daudz vēstules. Pirms, es noperku pastkartes, aploksnes un pastmarkes. Kopā apmeram 15 Lati.

Pēc tam, mēs rakstījām un rakstījām kautkadā Double Coffe kafejnīcā. No divos lidz sēšiem. Kafejnīcā bija arī vācu tūristi, tomēr viņi nepasēdēja tik ilgi neka mēs, kuri mūms palidzēja ar vācu valoda, kad mēs atcerējāmies, kā viņa ir pareizi (grūts teikums, laikam pīlnigi nepareizi).

Oficiantai patika, ka mes dzērām un ēdām tik daudz. Es rakstīju apmeram 15 pastkartes, mans draugs arī. Esam beidzot beidzis, tomēr man jāraksta vēl divas vai trīs. Bet tas nav tik traki.

7 Responses to “Rakstīt vēstules”

  1. Papuass Says:

    “Svētdien es satikos ar citu apmaiņas skolnieku no Vācijas.” būtu pareizs teikums literāri un gramatiski.

  2. Jona Says:

    Labi, paldies ;-) man tiešam vajag mācities gramtiku labāk.

  3. nuucha Says:

    kurā Double Coffee jūs bijāt? Es pats tagad strādāju Double Coffee Galerijā Centrs.

  4. Jona Says:

    Gandrīz, mēs bijām Double Coffe iepretim pastam ;-) Bet tu strādā tā kafejnīca otrā stavē? Tur es arī esmu bijs kautkad. Vēlreize apmēklēšu kautkad ;-)

  5. Aivars Says:

    Joks vai vārdu spēle, kā atcerēties, ka vārdi ar “kaut” – kaut kad, kaut kur, kaut kā, kaut kas … – rakstāmi atsevišķi.

    “Kaut” vienmēr grib kauties un ar citiem kopā nevar satikt :-)

    Tāpēc stāv atsevišķi.

  6. nnnn Says:

    varu panemt pa 10 ls


Komentēt

