Ziemessvetkus nāks

16. Decembris, 2006

Vakar bija skolā ziemesvetku balle. Es gaju ar draudzenu, bet tur neviens nebija. Liela zāle un neviens ir iekša. Garlaicīgi.

Bet Latvijieti jau zina, ka jādara tusu: Mājās bija viesbrāļu klases vakars un tas bija ļoti forš. Gaju gūlēt četros.

Šodien ir jau 16. decembris un man vēl nav dāvanas. Es vēl arī nerakstīju vēstules. Tāpēc es sēdēšu rīt kautkur kafejnīcā un rakstīšu , kamēr es beikšu.

Es gribu sniegs!!

7 Responses to “Ziemessvetkus nāks”

  1. Chris Says:

    Man Ziemassvētki diezko nepatīk, bet sniegu gan gribas.

  2. Jona Says:

    Es neteicu, ka man patīk Ziemsassvētkus ;-) Bet ko es varu darīt? Ziemassvētkus ir un es neko nevaru mainīt.

  3. nombre Says:

    nafig to visu davanu, nafig x-mas, nesvineeshu, guleeshu, skatiishos tv/kompi un riishu

  4. Viestarts Says:

    Es arī ļoti gaidu sniegu – kurš tad ne?
    Bet Ziemassvētki ir OK ;)

  5. 091 Says:

    Vakar bija skolā ziemesvetku balle. Es gaju ar draudzenu, bet tur neviens nebija. Liela zāle un neviens ir iekša. Garlaicīgi.

    Kļūdu labojums :)

    Vakar skolā bija ziemassvētku balle. Es gāju ar draudzeni, bet tur neviena nebija. Liela zāle, bet neviens tur nebija iekšā.Garlaicīgi.

  6. danils Says:

    A es gribu daudz sniegu :D
    Man vispār ziemassvētki patīk, bet tagad jau nevar neko vaikalos nopirkt. Visur pārāk daudz cilvēku, visi ir kā traki… Bet nekas :) Jaunais Gads arī drīz būs klāt!

  7. Toms Says:

    Vēl viens labojums
    beikšu -> beigšu
    Es gribu sniegs – > Es gribu sniegu

    Hmm, bet man vispār šāds laiks patīk. :) Nav jādomā vai nākamajā dienā tiksi uz lekcijām vai nē :D


Komentēt

