podkasti

13. Decembris, 2006

Es klausījos podkastu no vakar. Un foršs, klausīties ir daudz vieglāk nēkā lasīt blogus!! Es saprotu vairāk nēkā kad es lasu kautko. Interesanti, bet es domāju, ka tas ir loģiski, tāpēc ka es visu dienu klausos latviešu valodu. Tad, kam vēl ir podkasti?

2 Responses to “podkasti”

  1. r21vo Says:

    onkulis (onkulis.com) redz solījās uzcept podkāstu, dzīvosim – redzēsim.

  2. 0nkulis Says:

    jap drusku jāpagaida. izdomāšu līdz galam tehnisko pusi un uzcepšu testa izgājienu, tad jau redzēs, kas sanāks


Komentēt

