atkal legāli Latvijā

13. Decembris, 2006

Šodien, es esmu bijs Pilsonības un Migrācijas Lietu Pārvaldē un es dābiju savienības pilsoņa reģistrācijas apliecību (gari vārdi). Mūms jāgaida (gribēju teikt pagadne, kā tas ir pareizi?) Kā es zinu, es varēju palikt Latvijā trīs mēnesi – tad man vajadzēja šis dokumentu. Es esmu brauks uz Lātviju 19. augustā. Trīs mēnesi, tas bija 19. novembrī. Šodien ir 13. decembrī. Tas nozime, ka es esmu bijs apmeram 20 dienas ilegāli Latvijā…

21 Responses to “atkal legāli Latvijā”

  1. zīdainis Says:

    Pirmais tavs bloga ieraksts, kuru es īsti nesaprotu :) Vai tu gadījumā negribēji teikt, ka 3 mēneši ir pagājuši
    un tu NElegāli esi bijis Latvijā?

  2. nuucha Says:

    nē doma tāda! citā valstī tu drīksti uzturēties ne vairāk kā 3 mēnešus, tāpēc ja vajag vairāk tad jāiet uz to Pilsonības un migrācijas ofisu un jādabon tā izziņa ka tu drīksti uzturēties ilgāk. Jonam sanāca to termiņu nokavēt kā rezultātā viņš 20 dienas skatījās nelegāls Latvijā.

  3. Qued Says:

    dābiju – dabūju
    Pagātnē būs – mums bija jāgaida (we had to wait). Mums jāgaida ir tagadnē (we have to wait).
    Šis dokumentu – šo dokumentu
    Es esmu brauks uz Latviju – es atbraucu uz Latviju (vai vēl labāk – es ierados Latvijā)
    Šodien ir 13.decembrī – šodien ir 13.decembris
    ilegāli – nelegāli

    Nu un ar to arī apsveicu :)

  4. Jona Says:

    @nuucha
    pilnīgs pareizi ;-)
    @Qued
    liels paldies :D

  5. nuucha Says:

    nu redz viss ir baigi smuki un labi :)

    un pilnīgs pareizs -> pilnīgi pareizi

  6. Golo Says:

    Alter, ich check nichts!!!!! aber ich bin froh dass du noch tlebst und nicht von der latvia mafia gefickt worden bist!! love ya, hau rein!!

  7. Mcenroy Says:

    Lettische mafia fickt keine kleinen ausländische Schulern, besonders welche lettisch sprechen. Und es gibt keine lettische mafia, IMHO, nur russiche…

  8. Jona Says:

    Hmja, nicht alles so ernst nehmen ;-) aber von russischer mafia hab ich auch schon gehoert…

  9. Golo Says:

    scheisse mann, die labern ja deutsch^^ sind ja gar nicht so grosse hinterwaelder die letten^^ am liebsten wuerd ich jetzt ein paar stores vom jonsk erzaehlen… aber dann haut er mich wenn er wieder da ist^^

    Uebrigens Jonsk, wenn du das naechste mal mit deinen Eltern laberst, sag ihnen dass am 27ten Januar der Golo orbei kommt und sich die Shisha abzieht.
    Nos vemos maricon culiao!

  10. McEnroy Says:

    ja, richtig, wir sind keine hinterwälder, und auch manche leute hier haben autos und einen fernseher! echt. Und in der mitte der stadt haben wir einen ampel mit drei farben!

  11. Golo Says:

    Calmao! Ich sag ja gar nichts gegen Lettland. Will ja nur den Jona aergern.

  12. McEnroy Says:

    :P ich weiss doch! und ich will nur einfach dich verarschen :D

  13. Golo Says:

    Hm… dann sag mir doch mal wies mit Frauen und Jona in Lettland aussieht?? Das interessiert mich ja brennend :D

  14. McEnroy Says:

    keine ahnung, wie Jona aussieht :) aber die frauen hier sind heiss! ;)
    na ja, manche letten denken, dass Jona ein mädel ist – weil die name mit “a” endet.
    aber mit “o” endet neutrum, also “es” :P

  15. Golo Says:

    nein, ich will wissen wieviele frauen jona schon klargemacht hat, gefickt hat, gekuesst hab.

    lass hoeren^^

  16. Jona Says:

    golo du bist dumm win halber meter feldweg, lasses dir ma gesagt sein. er meint du sollst mich fragen du nase. und ma ganz erhlich, zu vulgaer musste hier nich werdn, ja!

  17. Golo Says:

    Och Joni-Baer… tut mir leid… ich wollte nicht deine Gefuehle verletzen… see ya in explicit. Da kannste mich dann nochmal richtig zusammenscheissen, hier muessen wir ja korrekte Sprache benutzen :D

  18. Jona Says:

    ne mann, mir ist doch (fast) egal was du hier reinschreibst, du bist halt einfach wirklich dumm wie broot :D


Komentēt

