par blogeru satikšanu

12. Decembris, 2006

Vakar bija tas satikums, par ko es (un daudz citi cilvēki protams arī) rakstiju. Viss notika Albert viesnīcā, 11. stāvā. Bija labs skats no augšu. Es biju bišķen vēlāk tāpēc ka es neatradu viesnīcu.

Blogeru satikums pats bija forš: apmeram 20 cilvēki. Interesantes temas, es sapratu vispar ļoti daudz. Es tikai nerunāju daudz, man vajadzēja mēģināt runāt vairāk (i should have tried to talk more, pareizi?). Bet vienālga, nākums pāsakums laikam būs.

Ah, vēl kautko: ļoti paldies visiem, kuri komentē vai koriģē klūdās. Tas mani ļoti motivē.

Un vēl kautko: Es gribētu rēdzēt bildu ar vārdiem un lapas no viesiem… kas var ietaisīt?

11 Responses to “par blogeru satikšanu”

  1. Ramūns Says:

    Eu, bet “satikums” takš ir viens ellīgi elegants jaunvārds :D

  2. nombre Says:

    bildi jau var uztaisīt (nevis ietaisīt, ietaisīt var biksēs :D) tikai pats Āre.

    ja jau gribi, tad palabošu tevi:
    bišķen – bišķiņ
    forš – foršs
    vienālga – vienalga

  3. Jona Says:

    em … gribētu teikt pasākums ;-)

  4. nuucha Says:

    bildes ir are blogā, tikai viņam tur kaut kas ir sabojājies un piemēram es nevaru neko redzēt

  5. Agzas Says:

    Lūk tev vēl daži labojumi. Lai labi iet mācoties! :)
    Bija labs skats no augšu -> Bija labs skats no augšas
    apmeram -> apmēram
    vispar -> vispār
    pāsakums -> pasākums

  6. Qued Says:

    rakstiju -> rakstīju
    forš -> foršs (vispār šis nav īsts latviešu vārds)
    bišķen lasu pirmo reizi, parasti saka “bišķiņ” :) Bet tas nav literārs vārds, tā ka “bišķen” tikai bagātinātu valodu :)
    Interesantes -> interesantas
    vienālga -> vienalga
    nākums pāsakums -> nākamais pasākums
    “ļoti paldies” nav īsti pareizi (angliski tas būtu “very thanks”). Ir vai nu “liels paldies” vai “ļoti liels paldies”.

  7. No0ne Says:

    Eh, par vairākiem vārdiem tavā tekstā var normāli pasmieties, bet es neko ļaunu ar to nedomāju :) Rescpect, Tev, ka centies runāt(rakstīt) latviski un Tev jau tas tik labi izdodas!

  8. danils Says:

    Oi, ja tu zinātu, man arī bija tādas pašas problēmas ar pareizrakstību.
    Es jau sen nedzīvoju Latvijā… Tu esi tiešām malacis, tāpēc ka Tu runā latviski :) Neskatoties uz visām kļūdām (man tās arī ir)!! Malacis!!

  9. Aivars Says:

    Satikums! :-)

    Man patīk! Daudz labāk par krievisko “tusiņu” via Imanta Ziedoņa daudzināto “burziņu”.
    Novēlu vārdam ieieties tāpat kā pērnā vai aizpērna gada “mēstulei”!
    Satikums – notikums vai pasākums kura galvenā jēga ir dalībnieku kopā sanākšana jeb satikšanās.

  10. Ali Tastan Says:

    I bookmarked your site, this is very useful, thank you.


  11. […] latviešu valoda vēl nav tik tālu iedrillēta, lai viņš izmantotu visādu nelabus svešvārdus, aprakstot nesen notikušos vietējo blogeru pasēdēšanu, pašam neapzinoties, izmeta tādu skaistu vārdu kā “satikums”. Imho šis ir viens […]


Komentēt

