Blogeru pasākums

7. Decembris, 2006

Pirmdienaa buus blogeru pasaakums kautkur Veecriigaa. Skan ljoti interesants. Vaacijaa ir arii daudz (laikam daudz vairaak) blogeru satikshanas, bet man nebija iespeejamiibu iet. Vinji ir vienmeer Berliinaa, Frankfurtaa vai Minhenaa. Aahene, kur es dzivoju nekad neesmu bijs kautko. Taa ir izdeviiba, man tikai jaaiet.

ps: stulba laptopa tastatuura…

4 Responses to “Blogeru pasākums”

  1. are Says:

    Nevis Vecrīgā, bet klusajā Rīgas centrā. Karte manā lapā iemesta. Bet tas ir ~ 10 min gājienā no Vecrīgas.

  2. Mfz Says:

    Gaidīšu iespaidu aprakstu par pasākumu ;) Pats diemžēl nevarēšu apmeklēt, veselība neļauj.


  3. […] Es Uldis Arturs | info Максим Берёза | inforaksts Kirils Atoms Archijs 0nkulis | inforaksts Gastonz ~ 19:00 nuucha | inforaksts dabbler Nombre/Mzfckr ~ 19:00 |inforaksts koko mxz Edijs | inforaksts Murgonis krizdabz | inforaksts Kristaps Kaupe | inforaksts r21vo rzens | inforaksts jona | inforaksts […]


  4. […] Vakar bija tas satikums, par ko es (un daudz citi cilvēki protams arī) rakstiju. Viss notika Albert viesnīcā, 11. stāvā. Bija labs skats no augšu. Es biju bišķen vēlāk tāpēc ka es neatradu viesnīcu. […]


Komentēt

