strādāt Latvijā?

1. Decembris, 2006

Es nezinu vai es gribu strādāt kautkad Latvijā es vispar neko nezinu, ko es gribu darīt pēc skolu. Taču es lāsu dažreiz karjeras dienu, tāpēc ka tas ir interesants un es varu mācities kautko vai tikai tā.

Daudz sludinājumi grib cilvēkus, kuri runā Krievu vālodu. Es neko nesaprotu Krievu vālodu. Vai nē, tas ir nepareizi – es saprotu [sabaka], [kot] un daudz apvainojumus… bet tas pietiekami par strādāt kautkur.

Nu, es teicu, ka es vēl nezinu vai es gribu strādāt Latvijā. Bet es gribu darīt praktikumu citā valstā nēka Vācija. Un Latvija ir laba, tāpēc ka es (cerams) zināšu valodu. Bet laikam, trīs vai četrī gados viss ir dažadi.

One Response to “strādāt Latvijā?”

  1. Agzas Says:

    Zini, nav tik traki ar to krievu valodu. Es gan zinu vairāk vārdus kā tu, bet salīdzinājumā ar citiem latviešiem krievu valodu gandrīz nemāku, tomēr manā darbā tā nav nepieciešama – strādāju par programmētāju.


Komentēt

