Franču valoda

29. Novembris, 2006

Es mācijos seši gadi Franču valoda skolā Vacijā. Es mācijos bilingvāla skolā. Bet man jāteic, es nebija laba skolnieks, es esmu bijs vienmēr sliktāk nekā mani draugi. Tomēr, es varēju rākstīt, lāsīt, saprast un runāt īsti labi. Nu labi, rākstīt sliktāki…

Bet ja es gribu sacīt kautko Franču valoda es nemaku. Vai tikai ļoti mazliet un man jāpārdomā. Un bieži es gribu sacīt vārds un tad es domāju: He, tas nav Franču vārds … tas ir Latviešu vārds. Es domāju, ka tā ir laba pazīme.

Tikai čel ka es nemaku vēl runāt Franču valoda. Vismaz es vēl maku lāsīt Franču teksti. Šodien es lāsīju teskts Franču valodā un es sapratu viss. Vēl vairak nekā es saprotu ja es lāsu kautko Latviešu valodā. Bet es domāju (un ceru), ka tas pārmainīsies.

13 Responses to “Franču valoda”

  1. a1zdedze Says:

    Tev labi sanāk, poliglot! :)

  2. claire Says:

    Hej!

    Ich habe ‘gelesen’, was du geschriben hast, auch wenn ich nichts verstehen könnten ;P
    Also, hast du um Französisch geschrieben?

    hm….du bist wirklich better auf (in?) Französisch als ich auf (in?) Deutsch bin!… Und es ist ganz schwer, auf Deutsch zu denken, weil allt auf Schwedisch kommet. Und ich bin nicht sicher, dass ‘allt’ ein deutsches wort ist. Ich meine :’everything’.

    Ich muss jetzt gehen, aber ich hoffe, dass wir diskutieren bald können werden! ich muss mein deutsch verbessern…

    hej då från Sverige!!

    latvian sieht wirklich schön aus :)

  3. jomatotu Says:

    hahha il a parle en francais…

  4. claire Says:

    Ach, ich meine ‘alles’. Nicht ‘alls’. ich erinnerte mich an dieses Wort als ich aufs (ins?) Autobus war.haha
    Nu muss ich arbeiten.
    ciao

  5. Jona Says:

    @tobs
    burettes :P

    @claire
    nix da, mein aktives franzoesisch ist unter aller sau ;-)

  6. jomatotu Says:

    Tja ganz im Gegensatz zu meinem im Moment :D

  7. Jona Says:

    deiner ist auf der sau? du schlingel… ;-)

  8. simbel Says:

    Aber mein Deutsch ist nicht so gut wie dein Lettisch (:
    Et oui, français est une langue difficile!

  9. Jona Says:

    vispar, ļoti bilingvali šeit, forš ;-)

    trēs bilingual ici, bien ;-)

  10. Papuass Says:

    Viens komentārs – latviešu valodā valodas un tautas nosaukumu raksta ar mazo burtu – latviešu, krievu, franču valoda. Valstu nosaukumi gan ar lielo burtu rakstāmi – Latvija, Krievija, Francija.

    Lai veicas mācībās un citur!

  11. ieva Says:

    īstenībā labi, prieks , ka kāds svešzemnieks mācās mūsu valodu :)
    Jona, kā es saprotu tu esi vāciete… vai Tev nebija grūtībās apgūt mūsu valodu?
    Faktiski gribēju teikt, ka Tev labi sanāk.. es pati mācos vācu valodu skolā un zinu , cik tas ir grūti..īstenībā man nemaz nepatīk vācu valoda, dažreiz šķiet pārāk grūta, bet galvenais jau ir gramatika, kā apgalvo skolotāja, bez tās pareizi rakstīt neiemācīsies.
    Vēlu veiksmi turpmākai mūsu valodas apguvei! ;)

  12. Jona Says:

    vispirms, esmu vācietis :p

    sakumā jau bija grūti, bet jo vairāk maki, jo vieglāk klūs. tagad jau apmeram 5 mēnešis esmu atpakaļ vācijā un jau sen sāku aizmirst latviešu valodu … :-(


Komentēt

