mācīšanās progresē

21. Novembris, 2006

Vispirms, šodien bija pirma papildu stunda Latviešu valodā ar manu skolotāju Vācu valodā. Tagad, lietvārdu locīsanas paraugs guļ uz galda … un es ceru, ka es darīšu mazāk klūdes! Man ir arī mājas darbs un kad citi skolnieki mācās Vācu valoda stunda, es dabūšu speciāli  darbi.

Šovakar, es satikos ar manu kontaktu personu no YFU.  Pēdējas reizes, kad mēs telefonējām es pamēģināju runāt latviski un tas bija kārtībā. Bet šodien …. mēs runājām vinā stundā tikai Latviešu valodā. Un mēs runājām par šis un tas, it kā Anglu valodā. Protams, dažreiz man vajadzēja vārdi un tad es runāju angliski. Bet tomēr … nav sklikti.

3 Responses to “mācīšanās progresē”

  1. Trušonkulis Says:

    Tu frici, gan ātri progresē.
    Vispār baigi simpātiski, jo tā latviski izteikties var tikai pa īstam īsts vācietis.
    Zini. Mūsu vecmāmiņas un vectēvi gandrīz visi runāja arī vāciski, tāpat kā mēs tagad krieviski.

  2. Jona Says:

    Jā, es arī domāju ka es mācijos daudz. Bet tomēr ir ļoti grūti saprast Latvieti, kuri nerunā ar man bet savā starpā. Man vēl jāmācas vairak ;-)

  3. nuucha Says:

    latvieši, kad savā starpā runā, dara to daudz ātrāk un lieto daudz žargonus un latviešu valodai raksturīgus vārdus un izteicienus. tas ir tāpat kā klausoties angļu valodu: piem, “I will kick your balls”, ja nezin ko te nozīmē vārds “balls” tad teikumu saprast nevar. :D


Komentēt

