Labvakar un sveiki!

3. Novembris, 2006

Čau! Tagad es sāku mans blogs latviešu valodā! Es rakstu šeit, tāpēc ka es gribu mācities latviski. Nu, es biju tagad vairāk nekā divi mēneši Latvijā un es mācijos daudz. Bet es gribu mācities atrāk un es arī gribu rakstīt labi. Un varbūt es varu stāstīt jautri stāsti! Man ir arī blogs Angļu valodā un tas palīdzēja mācities ļoti labi. Nu, es domāju tas ir viss šodien! Es vienmēr sāku mazs, tagad ir 1:23 un es esmu noguris. Ah, ne! Pagaidi!

Par man:

Es esmu apmaiņa skolnieks no Vācijas un es būsu vienu gadu Latvjiā. Es dzivoju viesģimenē un man ir šeit trīs brāļi. Man ļoti pātīk Latvija un Rīga un es cepu tas būs ļoti jautri Latvijā! Nu, tagad viss!

7 Responses to “Labvakar un sveiki!”

  1. piens Says:

    Sveiks :)

  2. bush Says:

    turies, čalīt. lai tev veicas apgūt jaunu valodu!

  3. Viestarts Says:

    Malacis, noņemu cepuri tavā priekšā…

  4. Bandiniex Says:

    Visu cieņu. Latvijā ir cilvēki, kas dzīvo gadu desmitus, bet tā arī nav iemācījušies ne 10 % no tā, ko Tu. Lai Tev veicas!

  5. A Says:

    eh, man jāsāk rakstīt būs vāciski, varbūt tā iemācīšos :D

  6. RedStar Says:

    Lai tev veicas :)!


  7. […] iet un viss mainās. Tagad pie mums ciemos brauc citi dīvainīši, kas turpina mani pārsteigt. Tagad viņam vajag samācīt normāli lamāties, lai cilvēks varētu izteikties. Es gan shprechot […]


Komentēt

